Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

W Banku Spółdzielczym w Łosicach wiemy, że każdy ma inne potrzeby i możliwości. Dlatego burzymy bariery i stajemy się bardziej dostępni dla osób z niepełnosprawnościami.

Naszym celem jest tworzenie przestrzeni – zarówno online, jak i stacjonarnie – przyjaznej i dostępnej dla każdego. Chcemy, aby każda osoba, niezależnie od swoich możliwości, mogła swobodnie korzystać z naszych produktów, usług i informacji.

Co już zapewniamy osobom ze szczególnymi potrzebami

Rozmowa w PJM – na infolinii i w oddziale

Dostępność usług w polskim języku migowym zapewnimy do końca m-ca lipca br. , jesteśmy w trakcie podpisywania umowy o dostawę takiej usługi

Dokumenty łatwe do zrozumienia

Nasze umowy i regulaminy są pisane prostym językiem i dostępne w formacie PDF zgodnym ze standardem WCAG 2.1 – wygodne do czytania także z użyciem czytnika ekranie

Strona internetowa dla każdego

Serwis bslosic.pl spełnia standard WCAG 2.1 (poziom AA). Możesz korzystać z niego klawiaturą, czytnikiem ekranu lub na telefonie – bez barier

Udogodnienia w placówkach

Sposób dostępności naszych placówek został opisany w deklaracji dostępności Banku Spółdzielczego w Łosicach na naszej stronie www

Przyjazna placówka

Nasi pracownicy posiadają wiedzę w zakresie obsługi osób ze szczególnymi potrzebami – zawsze pomagają i dostosowują sposób komunikacji do potrzeb każdego klienta

Dostępność w naszym Banku

Dostępność cyfrowa

Dostępność cyfrowa

Dostępność kanału telefonicznego

Dostępność usług

Dostępność usług

    Dostępność cyfrowa

    Dostępność komunikacyjno-informacyjna

    Dostępność architektoniczna placówek

    Dostępność usług

    Skargi związane z dostępnością produktów i usług