Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

W Banku Spółdzielczym w Łosicach wiemy, że każdy ma inne potrzeby i możliwości. Dlatego burzymy bariery i stajemy się bardziej dostępni dla osób z niepełnosprawnościami.

Naszym celem jest tworzenie przestrzeni – zarówno online, jak i stacjonarnie – przyjaznej i dostępnej dla każdego. Chcemy, aby każda osoba, niezależnie od swoich możliwości, mogła swobodnie korzystać z naszych produktów, usług i informacji.

Co już zapewniamy osobom ze szczególnymi potrzebami

Rozmowa w PJM – na infolinii i w oddziale

Dostępność usług w polskim języku migowym zapewnimy do końca m-ca lipca br. , jesteśmy w trakcie podpisywania umowy o dostawę takiej usługi

Dokumenty łatwe do zrozumienia

Nasze umowy i regulaminy są pisane prostym językiem i dostępne w formacie PDF zgodnym ze standardem WCAG 2.1 – wygodne do czytania także z użyciem czytnika ekranie

Strona internetowa dla każdego

Serwis bslosic.pl spełnia standard WCAG 2.1 (poziom AA). Możesz korzystać z niego klawiaturą, czytnikiem ekranu lub na telefonie – bez barier

Udogodnienia w placówkach

Sposób dostępności naszych placówek został opisany w deklaracji dostępności Banku Spółdzielczego w Łosicach na naszej stronie www

Przyjazna placówka

Nasi pracownicy posiadają wiedzę w zakresie obsługi osób ze szczególnymi potrzebami – zawsze pomagają i dostosowują sposób komunikacji do potrzeb każdego klienta

Dostępność w naszym Banku

Dostępność cyfrowa

Dostępność cyfrowa

Dostępność kanału telefonicznego

Dostępność usług

Dostępność usług

    Dostępność cyfrowa

    Dostępność komunikacyjno-informacyjna

    Dostępność architektoniczna placówek

    Dostępność usług

    Skargi związane z dostępnością produktów i usług

      Bank Spółdzielczy w Łosicach zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z 26 kwietnia 2024 r. o zapewnieniu spełnienia wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze.

      Deklaracja dostępności dotyczy strony www.bslosice.pl.

      Data publikacji strony internetowej: 26.10.2022. Data ostatniej istotnej aktualizacji: 11.06.2025

      Stan dostępności cyfrowej

      Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z 26 kwietnia 2024 r. o zapewnieniu spełnienia wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.

      Niedostępne treści

      Niezgodność z ustawą

      • Pliki do pobrania ze strony - nie są przystosowane do wymogów dostęności;
      • Filmy nie mają audiodeskrypcji;
      • Kalendarz na stronie kursów walut nie jest dostępny za pomocą klawiatury - datę można zmienić wpisując ją w pole daty za pomocą klawiatury;
      • Elementy wyświetlane na mapie (pinezki) nie są dostępne za pomocą klawiatury - lista placówek dostępna za pomocą klawiatury wyświetla się obok mapy;

      Nadmierne koszty

      Treści nieobjęte przepisami

      • Dokumenty opublikowane przed 28 czerwca 2025 r. nie są dostępne cyfrowo. Jeśli potrzebujesz, któregoś z nich w formie dostępnej, skontaktuj się z nami i wskaż, o który dokument chodzi.
      • Aktualności opublikowane przed 28 czerwca 2025 r. nie są dostępne cyfrowo.
      • Wszelkie treści na stronie nie dotyczące Klienta indywidualnego

      Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja

      • Data sporządzenia deklaracji: 11.06.2025
      • Data ostatniego przeglądu deklaracji: 11.06.2025

      Deklarację sporządziliśmy na podstawie audytu szablonu strony www Banku BPS oraz Zrzeszenia BPS przeprowadzonego przez RAE Sp. z o.o. Wyniki badania przedstawia Raport z audytu, otwiera się w nowym oknie.

      Informacje zwrotne i dane kontaktowe

      Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Banku Spółdzielczego w Łosicach — mailowo Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefonicznie 83 359 05 17.

      Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

      Zgłaszając takie żądanie podaj:

      • swoje imię i nazwisko,
      • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
      • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
      • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

      Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

      Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

      Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

      Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

      Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

      Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

      Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego Banku:

      Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

      Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

       

      Pozostałe deklaracje zgodności :