Ułatwienia dostępu
Dbamy, aby oferowane i świadczone przez nas usługi były dostępne dla wszystkich klientów – niezależnie od ich potrzeb.
Dostępność usług zapewniamy poprzez odpowiednie przygotowanie dokumentów i materiałów, w szczególności: treści na naszej stronie internetowej, formularzy, wniosków, umów, pism oraz końcowym rozliczeniem produktu.
Wszystkie nasze umowy i regulaminy przygotowujemy tak, aby były czytelne i łatwe do zrozumienia. Naszym celem jest, aby każdy klient – niezależnie od swoich możliwości – wiedział, z jakich usług może skorzystać i na jakich warunkach.
W placówce możesz również porozmawiać z pracownikiem naszego banku za pośrednictwem tłumacza polskiego języka migowego (PJM).
Aby skorzystać z tej usługi:
Tłumacz połączy się z Tobą zdalnie i pomoże w rozmowie z naszym pracownikiem. Usługa dostępna jest w godzinach otwarcia placówki.