Usługa BLIK w aplikacji „Nasz Bank”

Usługa BLIK w aplikacji „Nasz Bank”

12 lipca 2021 r. Bank Spółdzielczy w Łosicach aktywuje usługę BLIK w aplikacji „Nasz Bank” dla systemu Android i „ Mobilny BS Łosice” dla systemu IOS.

Co to jest BLIK?

BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej „Nasz Bank” dla systemu Android i „ Mobilny BS Łosice” dla systemu IOS.

Kto może korzystać z BLIKA?

Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:

  • są posiadaczami konta osobistego w Banku Spółdzielczym w Łosicach lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku
  • posiadających usługę Internet Banking dla Osób Fizycznych w Banku Spółdzielczym w Łosicach z aktywną aplikacją mobilną „Nasz Bank” lub „ Mobilny BS Łosice”.

Dzięki usłudze BLIK możesz:

  • szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania  jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji „Nasz Bank” lub „ Mobilny BS Łosice” wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję
  • wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej
  • dokonać przelewu na telefon (usługa będzie dostępna wkrótce)

Instrukcja aktywacji i obsługi aplikacji znajduje się tutaj.

Jednocześnie informujemy że Klienci posiadający usługę BLIK w aplikacji „BS PAY” zostaną zdezaktywowani z końcem sierpnia 2021 r. Prosimy o aktywację usługi w aplikacji „Nasz Bank” lub „ Mobilny BS Łosice”. Ze wszystkimi Klientami posiadającymi obecnie BLIK w „BS PAY” skontaktujemy się telefonicznie.

Przepraszamy za utrudnienia i ufamy że nowe rozwiązanie przyczyni się do podniesienia stopnia bezpieczeństwa transakcji BLIK oraz pozwoli na dalszy jej rozwój.