Skip to main content
  • Niespersonalizowana
    #Debetowe

    Niespersonalizowana

    Kartę płatniczą niespersonalizowaną otrzymasz "od ręki". Dzięki niej uzyskasz stały dostęp do swoich pieniędzy na rachunku oraz możliwość dokonywania płatności bezgotówkowych.

    Karta niespersonalizowana to karta bez imienia i nazwiska Użytkownika, która może być wydana „od ręki" przy podpisaniu umowy o kartę (nie musisz więc czekać, jak przy standardowej karcie debetowej). Po upływie ważności (max.12 miesięcy) karta niespersonalizowana wznawiana jest jako imienna karta VISA Classic Debetowa.

    Koszt wydania karty: 0 zł

    Do karty otrzymasz bezpłatne ubezpieczenie PAKIET BEZPIECZNA KARTA Grupy Concordia, obejmujące:

    • Ubezpieczenie nieuprawnionego użycia karty
    • Ubezpieczenie od rabunku gotówki pobranej przez Posiadacza karty z bankomatu
    • Ubezpieczenie zakupionego towaru
    • Ubezpieczenie mienia

    Wysokość limitów do jakich Bank może nie stosować silnego uwierzytelnienia 3D-Secure (transakcje niskokwotowe)

    Pojedyncza transakcja internetowa

    100 PLN

    Suma transakcji internetowych

    400 PLN

    Liczba następujących po sobie transakcji internetowych

    5

    Dlaczego warto?

    komfort - masz stały dostęp do środków na rachunku, dzięki czemu nie musisz odwiedzać placówki Banku, żeby wypłacić pieniądze
    możliwość dokonywania krajowych transakcji bezgotówkowych bez ponoszenia dodatkowych opłat
    bezpieczeństwo środków na rachunku - każda transakcja dokonywana przy pomocy karty jest potwierdzana numerem PIN lub podpisem
    łatwy dostęp do gotówki, dzięki sieci bezpłatnych bankomatów Grupy BPS
    możliwość dokonywania transakcji w internecie
    bieżący podgląd stanu środków na rachunku - możliwość sprawdzenia stanu środków w bankomatach realizujących tę usługę
    możliwość ustanowienia indywidualnych limitów transakcyjnych do karty

    Przydatne informacje

    Zastrzeżenie karty

    W wypadku zgubienia lub kradzieży karty należy dokonać jej zastrzeżenia. Można to zrobić na kilka sposobów:

    • telefonicznie poprzez Infolinię Banku (tel.: +48 86 215 50 50),
    • telefonicznie, za pośrednictwem ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart (tel.: +48 828 828 828),
    • osobiście w placówce Banku,
    • za pośrednictwem portalu kartowego,
    • za pośrednictwem systemu bankowości internetowej.

    Od momentu zastrzeżenia karty Bank ponosi odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu.

    Bank Spółdzielczy w Łosicach Centrala

    08-200 Łosice
    ul. Bialska 6
    tel. 83 359 05 17, 83 359 05 18
    fax. 83 359 05 16

    Sekretariat: e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.