Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

Niespersonalizowana

    Kartę płatniczą niespersonalizowaną otrzymasz "od ręki". Dzięki niej uzyskasz stały dostęp do swoich pieniędzy na rachunku oraz możliwość dokonywania płatności bezgotówkowych.

    Karta niespersonalizowana to karta bez imienia i nazwiska Użytkownika, która może być wydana „od ręki" przy podpisaniu umowy o kartę (nie musisz więc czekać, jak przy standardowej karcie debetowej). Po upływie ważności (max.12 miesięcy) karta niespersonalizowana wznawiana jest jako imienna karta VISA Classic Debetowa.

    Koszt wydania karty: 0 zł

    Do karty otrzymasz bezpłatne ubezpieczenie PAKIET BEZPIECZNA KARTA Grupy Concordia, obejmujące:

    • Ubezpieczenie nieuprawnionego użycia karty
    • Ubezpieczenie od rabunku gotówki pobranej przez Posiadacza karty z bankomatu
    • Ubezpieczenie zakupionego towaru
    • Ubezpieczenie mienia

    Wysokość limitów do jakich Bank może nie stosować silnego uwierzytelnienia 3D-Secure (transakcje niskokwotowe)

    Pojedyncza transakcja internetowa

    100 PLN

    Suma transakcji internetowych

    400 PLN

    Liczba następujących po sobie transakcji internetowych

    5

    Dlaczego warto?

    • komfort - masz stały dostęp do środków na rachunku, dzięki czemu nie musisz odwiedzać placówki Banku, żeby wypłacić pieniądze
    • możliwość dokonywania krajowych transakcji bezgotówkowych bez ponoszenia dodatkowych opłat
    • bezpieczeństwo środków na rachunku - każda transakcja dokonywana przy pomocy karty jest potwierdzana numerem PIN lub podpisem
    • łatwy dostęp do gotówki, dzięki sieci bezpłatnych bankomatów Grupy BPS
    • możliwość dokonywania transakcji w internecie
    • bieżący podgląd stanu środków na rachunku - możliwość sprawdzenia stanu środków w bankomatach realizujących tę usługę
    • możliwość ustanowienia indywidualnych limitów transakcyjnych do karty

    Przydatne informacje

    Zastrzeżenie karty

    W wypadku zgubienia lub kradzieży karty należy dokonać jej zastrzeżenia. Można to zrobić na kilka sposobów:

    • telefonicznie poprzez Infolinię Banku (tel.: +48 86 215 50 50),
    • telefonicznie, za pośrednictwem ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart (tel.: +48 828 828 828),
    • osobiście w placówce Banku,
    • za pośrednictwem portalu kartowego,
    • za pośrednictwem systemu bankowości internetowej.

    Od momentu zastrzeżenia karty Bank ponosi odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu.

    Napisz do nas

    Bank Spółdzielczy w Łosicach Centrala

    08-200 Łosice
    ul. Bialska 6
    tel. 83 359 05 17, 83 359 05 18
    fax. 83 359 05 16

    Sekretariat: e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.