Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Chcemy, aby korzystanie z naszych usług było łatwe i dostępne dla wszystkich Klientów, niezależnie od ich potrzeb. Wprowadzając udogodnienia, staramy się zapewnić jak najlepszą komunikację, największą wygodę oraz bezpieczeństwo dla osób z różnymi rodzajami niepełnosprawności.

Wszyscy pracownicy naszych placówek posiadają wiedzę w zakresie obsługi osób ze szczególnymi potrzebami – zawsze pomagają i dostosowują sposób komunikacji do Twoich potrzeb.

Udogodnienia dostępne w naszych placówkach

Zdalna obsługa w polskim języku migowym (PJM)
Pętle indukcyjne: systemy wspomagające słyszenie dla osób korzystających z aparatów słuchowych lub implantów ślimakowych
Pomoce dla osób niedowidzących: lupy powiększające oraz specjalne ramki ułatwiające złożenie podpisu
Wstęp z psem asystującym/przewodnikiem