Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

Dostępność kanału telefonicznego

Nasze telefony kontaktowe do każdej placówki znajdziesz na stronie internetowej w zakładce Kontakt lub wpisując w przeglądarce adres https://www.bslosice.pl/kontakt.
Możesz skontaktować się z nami w godzinach pracy placówek od 8:00 do 16:00.

Jak dbamy o dostępność przez telefon?

Staramy się, aby obsługa przez telefon, mimo że w ograniczonym zakresie, była dostępna i wygodna dla wszystkich.

Skontaktujesz się z nami również za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej, przez formularz kontaktowy na stronie https://www.bslosice.pl/kontakt oraz mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Jak staramy się, aby obsługa przez telefon, była dostępna i wygodna dla wszystkich.

Dążymy do tego, abyś zawsze otrzymywał jasne i zrozumiałe odpowiedzi na swoje pytania
Mamy proste i intuicyjne komunikaty głosowe
Jeśli potrzebujesz abyśmy mówili wolniej lub głośniej - powiedz nam o tym

Rozmowa z infolinią w języku migowym (PJM)

Możesz skorzystać z pomocy tłumacza polskiego języka migowego (PJM), aby porozmawiać z infolinią naszego zrzeszenia. Wystarczy, że klikniesz ikonę migających rąk w prawym dolnym rogu naszej strony internetowej. Następnie wybierz opcję „Tłumacz PJM na infolinii”. Połączysz się poprzez wideorozmowę z tłumaczem PJM, który w Twoim imieniu wykona telefon na Infolinię. W ten sposób zastrzeżesz kartę, uzyskasz informację o dostępności, pozyskasz instrukcję jak możesz samodzielnie wykonać daną operację. Tłumacz połączy się z konsultantem i pomoże Ci załatwić sprawę.

Usługa dostępna jest codziennie w godzinach 8:00–20:00.