Ułatwienia dostępu
Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, że w dniach:
od 05.09.2025 od godz. 15:00 do 8.09.2025 do godz. 8:00 niedostępne będą usługi:
przelewy ExpressElixir, płatności na telefon BLIK, Sorbnet 3 i przelewy zagraniczne.
Przerwa spowodowana jest wdrożeniem nowego ogólnokrajowego systemu rozliczeń.
Za niedogodności serdecznie przepraszamy i w przypadku jakichkolwiek pytań pozostajemy do Państwa dyspozycji.
oraz
w dniach 13.09.2025 od godz. 21:00 do godz. 23:00
i 14.09.2025 od godz. 20:00 do godz. 21:30
planowane są prace serwisowe.
Dodatkowo w dniu:
15.09.2025 od godz. 00:01 do godz. 03:00
podczas prac pojawią się przerwy w realizacji transakcji kartami Visa i MasterCard w bankomatach Banku.
Za niedogodności serdecznie przepraszamy i w przypadku jakichkolwiek pytań pozostajemy do Państwa dyspozycji.