Niespersonalizowana

Korzyści

Kartę płatniczą niespersonalizowaną otrzymasz "od ręki". Dzięki niej uzyskasz stały dostęp do swoich pieniędzy na rachunku oraz możliwość dokonywania płatności bezgotówkowych.

Karta niespersonalizowana to karta bez imienia i nazwiska Użytkownika, która może być wydana „od ręki" przy podpisaniu umowy o kartę (nie musisz więc czekać, jak przy standardowej karcie debetowej). Po upływie ważności (max.12 miesięcy) karta niespersonalizowana wznawiana jest jako imienna karta VISA Classic Debetowa.

Wybierając kartę płatniczą niespersonalizowaną zyskujesz:

  • komfort - masz stały dostęp do środków na rachunku, dzięki czemu nie musisz odwiedzać placówki Banku, żeby wypłacić pieniądze
  • możliwość dokonywania krajowych transakcji bezgotówkowych bez ponoszenia dodatkowych opłat
  • bezpieczeństwo środków na rachunku - każda transakcja dokonywana przy pomocy karty jest potwierdzana numerem PIN lub podpisem
  • łatwy dostęp do gotówki, dzięki sieci bezpłatnych bankomatów Grupy BPS, których lista znajduje się pod linkiem: http://www.bankbps.pl/placowki-i-bankomaty
  • możliwość dokonywania transakcji w internecie
  • bieżący podgląd stanu środków na rachunku - możliwość sprawdzenia stanu środków w bankomatach realizujących tę usługę
  • możliwość ustanowienia indywidualnych limitów transakcyjnych do karty

Koszt wydania karty: 0 zł

Do karty otrzymasz bezpłatne ubezpieczenie PAKIET BEZPIECZNA KARTA Grupy Concordia, obejmujące:

  • Ubezpieczenie nieuprawnionego użycia karty
  • Ubezpieczenie od rabunku gotówki pobranej przez Posiadacza karty z bankomatu
  • Ubezpieczenie zakupionego towaru
  • Ubezpieczenie mienia

Opłaty i prowizje

Taryfa opłat i prowizji

Zastrzeżenie karty

W wypadku zgubienia lub kradzieży karty należy dokonać jej zastrzeżenia. Można to zrobić na kilka sposobów:

  • telefonicznie poprzez Infolinię Banku (tel.: +48 86 215 50 50),
  • telefonicznie, za pośrednictwem ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart (tel.: +48 828 828 828),
  • osobiście w placówce Banku,
  • za pośrednictwem portalu kartowego,
  • za pośrednictwem systemu bankowości internetowej.

Od momentu zastrzeżenia karty Bank ponosi odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu.

Kontakt

Osobiście  w placówce Kontakt  telefoniczny Napisz  do nas!

Zapraszamy do naszych placówek!

Nasi pracownicy udzielą szczegółowych informacji i służą pomocą przy wypełnianiu dokumentacji. Placówki i bankomaty

Skontaktuj się
z naszym konsultantem

Zachęcamy do kontaktu z nami pod numerami:

801 321 456

( koszt jak za rozmowę lokalną )

+48 86 215 50 00

( z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata według cennika operatora )

Kontakt możliwy jest również pod faksem

Infolinia Banku BPS czynna jest
24 godziny 7 dni w tygodniu.

Skontaktuj się z nami:

sekretariat@bslosice.pl

Aktualności

zobacz wszystkie

Kursy walut

Kursy walut2019-01-24 obowiązuje od godziny: 08:00
1 EUR4.1627
1 USD3.6579
1 CHF3.6532
1 GBP4.7620
więcej

Stawki referencyjne

WIBOR 1M - średnia 1,64
WIBOR 3M - średnia 1,70
więcej