Bankofon

Bankofon jest usługą służącą do tego, aby Klienci banku mogli przez telefon, bez konieczności bezpośredniego kontaktowania się z pracownikami banku, obsłużyć w znacznym stopniu swoje rachunki oraz uzyskać ogólne informacje bankowe.
Klient aby móc skorzystać z usługi, musi posiadać telefon z wybieraniem tonowym, znać swój numer modulo klienta w banku oraz posiadać przydzielone mu przez Bank czterocyfrowe hasło (PIN).
Dla uproszczenia i wygody korzystania z Bankofonu wprowadzono skrócone numery identyfikujące poszczególne rachunki klienta. Listę skróconych rachunków klient dostaje razem z hasłem dostępu do usługi Bankofon.
Jeżeli jakieś rachunki zostały zlikwidowane lub założone nowe, to klient o aktualnych numerach skróconych może dowiedzieć się dostając wydruk z banku lub usłyszeć przez telefon wybierając odpowiednią opcję z programu Bankofon, gdzie podawane są numery rachunków i ich numery skrócone.

Aby np. uzyskać informację o stanie swojego rachunku (saldo i dostępne środki) klient musi:
  1. Zadzwonić na numer, pod którym funkcjonuje Bankofon (083) 357 26 51
  2. Po usłyszeniu prośby o podaniu numeru, podać swój numer klienta
  3. Po prośbie o hasło podać swoje hasło dostępu.

Następnie otrzymuje dostęp do poniższych opcji:
  1. stan rachunku - klient uzyska informację o wysokości bieżącego salda i dostępnych środkach na tym rachunku,
  2. lista rachunków,
  3. informacje o usługach dostępnych w banku,
  4. tabela kursów walut,
  5. historia operacji - klient uzyska informację o tylu ostatnich operacjach na tym rachunku ile podano w parametrze Liczba operacji (parametry Bankofonu),
  6. karty bankomatowe,
  7. realizacja zleceń,
  8. zmiana hasła dostępu (zmiana PIN).

Aktualności

zobacz wszystkie

Kursy walut

Kursy walut2019-01-24 obowiązuje od godziny: 10:00
1 EUR4.1627
1 USD3.6621
1 CHF3.6551
1 GBP4.7647
więcej

Stawki referencyjne

WIBOR 1M - średnia 1,64
WIBOR 3M - średnia 1,70
więcej